Příspěvek Diskuzního fóra
mklic napsal:
Dobrý den, zaznamenal jsem zde diskuzi ohledně financí, zisku ze vstupného, důvody, proč na pohár nemají permanentkáří vstup zdarma, že 1 zápas stojí v nákladech 200-300 tisíc atd. ... Zajímalo by mě však, jak je to ... s celkovými příjmy z fanshopu??? Nevybavuji si přesně, ale před 4 lety byl obrat z merchandisingu 6-7 milionů za sezonu? Jaké byly tržby/zisky fanshopu za 2015 a 2016? S kolegy z tribuny A3 ve fanshopu nakupuji poměrně často, i když by se spíše hodilo použít minulý čas. Kvalita nabídky a šířka sortimentu šla rapidně dolů, letní šálu není možné sehnat již dva roky, nyní nejsou ani pořádné kšiltovky či přívěsky na klíče. A odpověď vedoucího prodejny na dotaz kdy budou trenýrky a stulpny (chceme mít podobné vybavení jako mají hráči - většina z nás fotbal i hraje): "Nejsme prodejna sportovních potřeb" ... To je vážně vrchol! Nebylo by vhodné se zamyslet, jak tržby z fanshopu navýšit, zde vidím velké rezervy. Další můj dotaz je, kdy končí spolupráce s Adidasem? Zvažuje se obnova smlouvy či bude nové výběrové řízení na dodávku sportovního vybavení hráčů, potažmo fanshopu? Popř. je možné zveřejnit, kolik Adidas přispěl - v rámci této spolupráce - do rozpočtu klubu? Jestli vůbec něco...
Anonymní kritika je k ničemu. Zastav se ve fanšopu a pokud Tě opravdu zajímají čísla, tak si o nich promluv s vedoucím prodejny. Zřejmě totiž nemáš přesné údaje, co se týká tržeb. Tržby jsou, stejně jako "Bednyho bedny" DFB přímo úměrné výkonům našich borců na place. Je to zajímavé, ale naprosto prokazatelné. Fotbal, fandění a následná štědrost/ochota utrácet souvisí s předvedenou hrou a to pozorujeme už několik let ;)
Dále by nebylo od věci pečlivěji mrknout na sortiment. Je opravdu široký. Výkřiky, že se tam nedá nic koupit jsou opravdu zbytečné. Pokud Ti tam něco chybí, zkus navrhnout řešení, pokud možno v klidu přímo ve fanšopu.