Příspěvek Diskuzního fóra

kolina napsal:

Jasně... No, ale přece musí být rozdíl v tom zda jsou na zápas v Dolíčku dva nebo 4000 lidí, ty Bedny jsou barometr to jistě, ale určitě v případě spokojenosti v nich při nižší návštěvnosti nemůže ...

Přesně tak, navíc zisk by měl být přeci i z reklamy, ne? Nebo se naši sponzoři budou na zápase Mol Cupu prezentovat zdarma? Kór když je ten zápas i v TV a tudíž by měly příjmy z reklamy tomu odpovídat. Nějak jsem zde nezaznamenal od vedení odpověď, že vzroste příjem i v této položce. Čtu zde jen o samých nákladech.... Jinak píšeš to správně Kolino, jenže mám dojem, že myšlení našeho vedení není o tom, jak stadion zaplnit a mít tak příjem od náhodných diváků, za suvenýry, kelímky v bednách apod- o čemž svědčí bohužel i ubohá propagace domácích zápasů obecně, nemožnost koupit lístek na pohár na posledním domácím zápase, rozšíření otevírací doby fanshopu, jako jediného možného místa, kde lístek pořídit, pouze v jednom dni v týdnu. Opravdu dobrý servis pro fanoušky. Vedení se rozhodlo, že stáhne těch 2 000 permamentkářů/srdcařů, kteří ty prachy stejně vždycky vysolí (jak jinak na Bohemce, že?) a to vlastně na pokrytí nákladů stačí. Pak se zapomene říct, že budou nějaké příjmy z reklamy apod. a jede se dál. Vůbec se nemusíme starat, jak nalákat ty normální diváky do ochozů. Za 230 Kč na čtvrtfinále obecně spíše vysmívaného poháru, bez nějaké viditelné propagace a kampaně asi těžko.