Příspěvek Diskuzního fóra

RMCF napsal:

Přesně tak, navíc zisk by měl být přeci i z reklamy, ne? Nebo se naši sponzoři budou na zápase Mol Cupu prezentovat zdarma? Kór když je ten zápas i v TV a tudíž by měly ...

Příjmy z reklamy i televizních práv na utkání MOL Cupu jsou ošetřeny jednou a tou samou celosezónní smlouvou se společností STES, takže žádné extra peníze za to nejsou.

Co se týče klubových sponzorů, tak to opravdu nefunguje způsobem: hele Franto, hrajem doma pohár, tak přihoď desítku, nebo ti tu reklamu stáhnem.

Tedy v podstatě jediným příjmem navíc jsou prémie za MOL Cup vázané na stesovou smlouvu v následující výši: poražený čtvrtfinalista 50.000 Kč, poražený semifinalista 150.000 Kč, poražený finalista 500.000 Kč, vítěz 1,5 milionu Kč.

Ad reklamy na zápasy: upoutávky jsou v pražských rádiích, automaticky ve všech médiích informujících o lize, na dvou místech zvenčí stadionu, na plakátovacích plochách po Praze, na klubovém webu a sociálních sítích. Během jara chceme uvést do života soutěže o volné vstupenky pro žáky ZŠ v okolí stadionu. Pokud máte ještě nějaký návrh, sem s ním, rádi využijeme. Jen upozorňuji, že rozpočet určený na propagaci domácích zápasů disponuje fixní částkou na vynaloženou hotovost 0,-