Příspěvek Diskuzního fóra
RMCF napsal:
Přesně tak, navíc zisk by měl být přeci i z reklamy, ne? Nebo se naši sponzoři budou na zápase Mol Cupu prezentovat zdarma? Kór když je ten zápas i v TV a tudíž by měly ... příjmy z reklamy tomu odpovídat. Nějak jsem zde nezaznamenal od vedení odpověď, že vzroste příjem i v této položce. Čtu zde jen o samých nákladech.... Jinak píšeš to správně Kolino, jenže mám dojem, že myšlení našeho vedení není o tom, jak stadion zaplnit a mít tak příjem od náhodných diváků, za suvenýry, kelímky v bednách apod- o čemž svědčí bohužel i ubohá propagace domácích zápasů obecně, nemožnost koupit lístek na pohár na posledním domácím zápase, rozšíření otevírací doby fanshopu, jako jediného možného místa, kde lístek pořídit, pouze v jednom dni v týdnu. Opravdu dobrý servis pro fanoušky. Vedení se rozhodlo, že stáhne těch 2 000 permamentkářů/srdcařů, kteří ty prachy stejně vždycky vysolí (jak jinak na Bohemce, že?) a to vlastně na pokrytí nákladů stačí. Pak se zapomene říct, že budou nějaké příjmy z reklamy apod. a jede se dál. Vůbec se nemusíme starat, jak nalákat ty normální diváky do ochozů. Za 230 Kč na čtvrtfinále obecně spíše vysmívaného poháru, bez nějaké viditelné propagace a kampaně asi těžko.
Příjmy z reklamy i televizních práv na utkání MOL Cupu jsou ošetřeny jednou a tou samou celosezónní smlouvou se společností STES, takže žádné extra peníze za to nejsou.
Co se týče klubových sponzorů, tak to opravdu nefunguje způsobem: hele Franto, hrajem doma pohár, tak přihoď desítku, nebo ti tu reklamu stáhnem.
Tedy v podstatě jediným příjmem navíc jsou prémie za MOL Cup vázané na stesovou smlouvu v následující výši: poražený čtvrtfinalista 50.000 Kč, poražený semifinalista 150.000 Kč, poražený finalista 500.000 Kč, vítěz 1,5 milionu Kč.
Ad reklamy na zápasy: upoutávky jsou v pražských rádiích, automaticky ve všech médiích informujících o lize, na dvou místech zvenčí stadionu, na plakátovacích plochách po Praze, na klubovém webu a sociálních sítích. Během jara chceme uvést do života soutěže o volné vstupenky pro žáky ZŠ v okolí stadionu. Pokud máte ještě nějaký návrh, sem s ním, rádi využijeme. Jen upozorňuji, že rozpočet určený na propagaci domácích zápasů disponuje fixní částkou na vynaloženou hotovost 0,-