Volte UMBRO hráče utkání Bohemians 1905

Fotbalový klub Bohemians 1905 pro Vás připravil novou soutěž! Vyhlašování hráče utkání, které se stalo tradiční atrakcí na našich domácích utkáních, dozná podstatných změn. Hráče utkání budete nyní vybírat přímo vy, fanoušci Bohemky. Od utkání se Spartou „B“ dne 21. 9. 2008 se můžete zúčastnit SMS soutěže UMBRO hráč utkání. Svým hlasováním podpoříte nejen Vašeho oblíbeného hráče, ale i svůj milovaný klub. „V předchozích zápasech volil klub nejlepšího hráče zápasu sám, teď si ho zvolí diváci. Nadále zůstává patron zápasu, který vždy předá cenu pro nejlepšího hráče, která bude také nově vyrobená. Bude to skleněná soška s vyrytým logem ankety,“ doplňuje Lukáš Přibyl, ředitel klubu. Fanoušci tak během zápasu prostřednictvím svých mobilních telefonů rozhodnou o nejlepším hráči zápasu.

Volte UMBRO hráče utkání Bohemians 1905

Jako účastníci hlasování máte příležitost získat zajímavou cenu od partnera soutěže společnosti UMBRO. Vybraný divák získá od společnosti UMBRO poukaz na odběr sportovního zboží. Hlasování se uskuteční pomocí zasílání SMS zpráv ve tvaru: BOH HRAC X (X je číslo dresu Vámi zvoleného hráče). Dáváte-li hlas například Janu Morávkovi pošlete SMS ve tvaru: BOH HRAC 30. SMS je třeba zasílat na tel. číslo 903 09 06. Cena jedné SMS je 6,- Kč včetně DPH. Za služby Premium SMS  odpovídá AGMO CZ, s.r.o., Na výsluní 201/13, Praha 10. Info: podpora@ka-tech.biz. Vybraný divák bude po utkání kontaktován na telefonní číslo, ze kterého byl zaslán platný hlas. Detailní podmínky soutěže naleznete ZDE (formát PDF). Na konci ligového ročníku 2008/09 bude z řad vítězných diváků vylosován jeden šťastlivec, který bude moci zajít na večeři s nejúspěšnějším hráčem sezóny (nejčastěji zvolený hráč), a to na náklady klubu.

Hlasování bude možné od 1. do 85. minuty zápasu. Poté počítač vyhodnotí pořadí a po závěrečném hvizdu budeme znát výsledky. Nejlepší hráč převezme putovní pohár, na kterém budou štítky se všemi dosavadními vítězi, na památku poté obdrží zmenšenou repliku, která mu bude připomínat vítězství v hlasování fanoušků. „Pro hráče i pro fanoušky získá anketa nový rozměr. Přínosem to bude i pro klub, z každé odeslané SMS jde poměrná část na chod klubu,“ dodává Přibyl.