Se starými dresy a novými sponzory

V následující sezoně vyběhnou fotbalisté Bohemians 1905 ve stejných dresech jako v loňském ročníku.

Se starými dresy a novými sponzory

„Naší snahou je dát řád změnám dresu, aby se neměnily v průběhu sezony nebo každý půlrok. Dresy budeme měnit vždy jednou za dva roky. Proto i v této sezoně budeme hrát ve stejných dresech jako loni, zůstává i stejná barevná žluto-černá kombinace na venkovní zápasy,“ říká Lukáš Přibyl, ředitel Bohemians 1905. Mění se sponzoři na zadní části dresu, jinak vše zůstává při starém. Bohemka tímto i oficiálně představí nového hlavního partnera, firmu Sencor, která se zabývá elektrotechnikou.

Firma Sencor se stává jedním z hlavních partnerů klubu a významnou částkou přispěje na chod klubu. I proto se jméno této firmy bude vyjímat nad číslem na zadní straně dresu. Pod číslem bude reklama Ceresit, což je další z produktů firmy Henkel, která byla sponzorem již v minulé sezoně a propagovala značku Makroflex. Na prsou i nadále zůstávají generální partneři klubu Fortuna a Remal. „Jsme rádi, že se nám podařilo navýšit částku, kterou dostaneme za reklamu na dresu. Obecně lze říci, že drtivá většina partnerů zůstala a podařilo se nám na následující sezonu navýšit částku od partnerů, kterých si velmi vážíme,“ prohlásil Lukáš Přibyl, ředitel Bohemians 1905.

Rozpočet na následující sezonu zůstane přibližně stejný, jako byl v minulé. „Náklady se vyšplhají přibližně na 55 – 60 miliónů korun. Přibližně třetinu pokryjeme od sponzorů, pětinu od fanoušků. Dalšími příjmem je prodej hráčů, který ale díky přestupu Jan Morávka není nutné v tuto chvíli nutně využívat pro financování. Dále mám klub příjmy od fotbalového svazu, potažmo od společnosti STES, to se pohybuje okolo šesti miliónů korun. Významnou část služeb bartrujeme ve spolupráci s našimi partnery, kteří jsou tak oficiální dodavatelé klubu a nám to pomáhá s významnou položkou pokrytí nákladů,“ poodkryl financování klubu ředitel.

Mezi nové významné partnery patří i vydavatelství Ringier, konkrétně deník Sport, který se stává hlavním mediálním partnerem na poli tištěných médií. „Věříme, že i díky tomuto partnerství budou mít fanoušci Bohemky ještě více informací o našem klubu a díky různým soutěžím v deníku Sport se dostanou třeba i za kulisy chodu našeho klubu,“ dodává ke spolupráci Lukáš Přibyl.