Klokan kvíz - III. kolo

SMS soutež o dvě vstupenky na utkání Bohemians 1905 - Slavia Praha.

Fotbalový klub BOHEMIANS 1905 přichází s třetím kolem soutěže Klokan kvíz o dvě vstupenky na hlavní tribunu, tentokrát při utkání se Slavií Praha. Soutěže se můžete zúčastnit jednoduše tím, že odpovíte na naši anketní otázku:

Ve kterém roce AFK Vršovice poprvé porazili Slavii Praha?

a) 1916
b) 1914
c) 1927


Jak mohu v soutěži hlasovat ?

Hlasování se uskuteční pomocí zasílání SMS zpráv ve tvaru: BOH HRA X (X je písmeno označující odpověď). Volíte-li například rok 1916, pošlete SMS ve tvaru: BOH HRA A. SMS je třeba zaslat na tel. číslo 903 09 06. Cena jedné SMS je 6,- Kč včetně DPH. Technicky zajišťuje katech.CZ. Za služby Premium SMS odpovídá AGMO CZ, s.r.o., Na výsluní 201/13, Praha 10. Info: podpora@ka-tech.biz. Výherci vstupenek budou kontaktováni na telefonní číslo, ze kterého byla zaslána SMS se správnou platnou odpovědí. Detailní podmínky soutěže naleznete ZDE (formát PDF).

Hlasování bude možné do soboty 26. 9. 2009 do 12:00. Vstupenky pro vítěze budou k vyzvednutí na hlavní bráně stadionu v ten samý den od 17:45 do 19:45. 

Co mám dělat, když se mi nedaří hlasovat pomocí mobilu ?

Hlasování probíhá pomocí zaslání krátkých textových zpráv, které jsou součástí tzv. „služeb SMS Premium“. Aktivace služeb SMS Premium se realizuje přes zaměstnance call centra vašeho mobilního operátora. Pro aktivaci služby je nutné sdělit Vaše telefonní číslo spolu s číslem smlouvy. Pokud máte předplacenou kartu, stačí uvést pouze telefonní číslo SIM karty, kterou chcete pro služby SMS Premium aktivovat. Aktivace služby je zdarma.

Pokud používáte některý z tarifů společnosti T- mobile, volejte na 4603 ze sítě T-Mobile nebo +420 603 603 603 z ostatních sítí. V případě, že používáte jakýkoliv tarif společnosti O2 volejte *11 (ze sítě O2) nebo 800 02 02 02 pro volání z jiné sítě (u běžných tarifů stačí uvést pouze Vaše telefonní číslo a operátor službu na požádání aktivuje). Zákazníci společnosti Vodafone mají službu SMS Premium aktivovanou automaticky. V případě blokace například firemních čísel, je třeba se domluvit s odpovědnou osobou ve Vaší firmě, která zajišťuje administraci smluv s mobilním operátorem.