Příspěvek Diskuzního fóra

ludvavestec napsal:

Média jsou plná žvástů. Pisálkove píšou, co chtěji lidé slyšet.  Ano, pod pergolou zaznělo, že jsou šéfové v kontaktu, mají na sebe tel.čisla ;) Sejdou se za pár dní. Ovšem krotil bych trošku ten všeobecný optimismus ...

Nedávných 10-15 let jsem byl víc v Trnavě  a Bratislavě  než doma, máme tam byty, občas zůstanu i přes víkend na fotbal. Úspěšně působit  v zakázkách  železničních koridorů v řádu  miliard EUR, znamená také  kontakty s politiky.  Pamatuji poslední tři primátory Trnavy ( pány Bosňáka, Butka a Bročku) Bosňáka jsem poznal osobně  u dalších primátorů více lidi kolem  a samozřejmě šéfy na Železnicích (ŽSR) v Bratislavě. Firmy PhDr.Vladimíra Poóra, ( vím asi o 15ti firmách),  ty rozhodující ) působí také v resortu železniční dopravy. Znám proto názory  obou stran „barikády“ této kausy . Primátoři  z různých politických stran, měli problémy s „Poórovou  Trnavou“ dlouhodobě. Za Butky došlo k realizaci přestavby stadionu a k uzavření komplikovaných smluv s městem (pozemky za 1 Euro proti dotacím za výstavbu 27milioů EUR) a různá memoranda o spolupráci. Skončit v Trnavě  už plánuje od počátku  r.2017…Asi konečným důvodem jeho odchodu z Trnavy a ze Slovenska vůbec, byly poslední volby do zastupitelstva ( v Trnavě 10.11.2018). Přitom město Trnava soud s PhDr Poórem prohrálo, majetková struktura celého komplexu (komerční část loni Poór prodal...) je komplikovaná a město se cítí „doběhnuto“… Jeho rozhodující firmy ŽOS  které chce prodat mají podle oficiálních zdrojů (proto to můžu napsat)výrazný pokles zisků, jednání s čínskými  CEFC však údajně neskončila. Zajímavé  je, že  původně součást  prodeje byl také fotbalový klub. Takže „bielí anjeli“ by měli šikmé oči..To už dnes neplatí…Pán přesouvá svoje obchodní aktivity i trvalé bydliště do Prahy, tak uvidíme.