Trika proti Střížkovu stále v prodeji

Neodehrané utkání bylo pro klub úspěšné. Prodaly se magazíny, snědli se i kapři...

Trika proti Střížkovu stále v prodeji

Zajímavá čísla vyskočila po neodehraném utkání se Střížkovem. Hosté v sobotu bojkotovali utkání, a tak téměř osm tisíc fanoušků sledovalo pouze tréninkové utkání mezi hráči Bohemians.
A právě příznivci zelenobílých vydatně podpořili svůj klub nejen svými hlasivkami, ale i koupí například Klubového magazínu Klokan. Celý náklad v počtu tisíce kusů zmizel do rukou vršovických fandů. Magazín zůstane navždy unikátní v tom, že vyšel k zápasu, který se nakonec neodehrál. Velký úspěch zaznamenal také prodej smažených kaprů. Těch se na náměstíčku prodalo téměř sto padesát. Koupí této speciální delikatesy jste přispěli přímo na klub Bohemians 1905 a zároveň jste mohli obdržet pamětní kartu.

Rekordní sledovanost zaznamenaly díky zápasu se Střížkovem také stránky Virtuálního Ďolíčku. V den zápasu zavítalo na Virtuální Ďolíček dle auditu služby Google Analytics 11 057 návštěvníků, kteří shlédli celkem 55 769 stránek. Nejde však o absolutní rekord v historii Virtuálního Ďolíčku v jeden den. Při zápase s Baníkem po návratu do ligy v létě 2007 byl počet návštěvníku ještě o tisícovku vyšší. Ovšem po nesehraném utkání se Střížkovem pokračovaly vysoké návštěvy i v dalších dnech, což v takové míře nebylo v minulosti v případě běžných zápasů tak obvyklé. V neděli navštívilo Virtuální Ďolíček 10 804 návštěvníků, kteří shlédli 92 243 stránek. V pondělí se počet návštěvníků zastavil na čísle 9 223, shlédnuto bylo 67 701 stránek. Ještě včera jsme zaznamenali přes sedm tisícovek fanoušků, přičemž obvykle se číslo návštěv pohybuje uprostřed týdne kolem pěti tisíc.

Fanshop prodával při sobotní akci unikátní trika s nápisy BOHEMIANS, NEJLEPŠÍ V PRAZE A PROTI STŘÍŽKOVU. Ta zůstávají v prodeji i nadále. Můžete je zakoupit ve fanshopu přímo na stadionu Bohemians. Ukazujte na svém novém triku i nadále svůj názor na našeho soupeře, i na to, že Bohemka je zkrátka v Praze nejlepší...