Příspěvek Diskuzního fóra
berjir napsal:
Ono je celkově vtipný, že máme honosnou pozici SLO (jak někde v korporaci), u které nikdo neví, co to znamená a jaká je reálná náplň. Je prezentováno, že je to osoba pro komunikaci s fanoušky. ... A vždy když bylo nejvíce potřeba komunikovat, tak tato osoba mlčela, nebo odpovídala kouskovatě či s obřím zpožděním. Kdybych takhle dělal svojí práci já (byť klidně i dobrovolnou), asi bych byl brzo nahrazen. ;)
Ono je to malinko těžší. Mít SLO je, co já vím, pro každej klub v lize povinný, ale není to tak, že by člověk neměl na starosti nic jinýho, než komunikaci s fanoušky. Střízlivým odhadem je to v bohemáckých poměrech tak 20 % úvazku (jízlivá poznámka: a pak to podle toho vypadá).
Pořád je potřeba vidět, že má Bohemka násobně míň zaměstnanců než ostatní kluby (a mnohonásobně míň než kluby, se kterými bychom se my chtěli srovnávat). Před lety jsme se s tehdejším ředitelem bavili o pozici, kdy by byl v Ďolíčku člověk, kterej by nedělal nic jinýho než vymejšlel jak zachovat sepětí klubu s fanoušky. Není ani člověk a pomalu už ani ti fanoušci.