Příspěvek Diskuzního fóra
sasek napsal:
Připojuji se k dotazu a trochu se bojím odpovědi. Slavia, Sparta a Hradec trhají rekordy v permicích. Sparta - dokonale pokryté sociální sítě, věrnostní program, představení dresů, Slavia - věrnostní program, nová klubová aplikace, Teplice ... a Hradec - rebranding, výrazně zlepšená práce na sociálních sítích, Baník - sektor mladého chachara, na sockách do toho taky šlape… Cítím, že nám v tomhle směru ujíždí vlak a ač se to někomu může zdát, jako drobnost, jsou to přesně výše zmíněné “malé” věci, které na stadion přitáhnou stovky/tisíce nových a speciálně malých fanoušků. Můžeme se prsit, že jsme jako fanoušci v ligové top 5, ale pokud klub zaspí, hodně rychle se propadneme i za zmíněné regionální kluby. Nový stadion by nás samozřejmě vystřelil vysoko, ale kdy bude? Bude vůbec někdy? Musíme zkrátka dělat mnohem víc, než doteď a vzhledem k těm počtům u Sparty a Slavie bych si u nás představoval minimálně 4 000 prodaných permic, k čemuž se podle mě ani nepřiblížíme.
Permice sice pomáhají stabilizovat finanční situaci klubu (vybere část peněz za vstupné už před sezónou), ale atmosféře na stadionu a ostatním fanouškům jenom škodí - zvláště na méně atraktivní zápasy jich velká část zůstává neobsazena.
Takže za mne čím méně míst vyblokují permice tím lépe.